tirsdag den 29. april 2014

Øh hov

Øh okay, nu er det åbenbart sommer. Herligt :-)

Jeg har været så heldig at få tiltusket mig et par paller. Dem har jeg lavet en terrassesofa ud af. Hynden er en gammel topmadras med et ny betræk og puderne har jeg selv syet (fyld fra IKEA).
"Armlænet" til højre er en gammel fyrretræskasse fra Føtex.

 Bare tæer og mælkebøtter (lige nu får de lov til at stå og være pæne, men om lidt....muaahahahahaaaa).


Hvidt vasketøj, der dufter af frisk luft og fuglefløjt.

Mine 99 solsikkefrø spirer.

Rabarberen vælter som sædvanlig frem.

 R synes vi skulle have et billede af denne også.

Jeg har købt små kapillærkasser, der passer til mit lille drivhus. Man kan købe plantesække der passer til, 20 liters, men de koster det samme som de store 40 liters..... 
Dummere er jeg altså heller ikke, så 40 liters indkøbt, saks og gaffa fundet frem.

Jeg målte hvor lang sækken skulle være, tømte nok jord ud, og lukkede hullet med gaffatape.

Passer perfekt, og resten af jorden kommer i krukkerne til krydderurter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar