mandag den 30. august 2010

Sandkasse!

R har fået en sandkasse!
Jeg har selv samlet den, og fundet ud af, at jeg faktisk kan håndtere en skruemaskine, tadaaaah! :).

Sandkasse er en glimrende bilbane:


 Mor fjernede den irriterende busks lange grene, så der var plads til sandkassen:

L har også hjulpet lidt til. Det er meeeeget spændende hvad far kan med sådan en "skruer" (skruetrækker):

Sandkassen står direkte ovenpå fliserne, så i bunden har jeg lagt ukrudsdug - kan ses i siderne af sandkassen på dette billede - så slipper vi for sand nedenud.
Og så fik jeg den fyldt 3/4 op, nu venter den bare på R. Glæder mig rigtig meget til, hvad han siger til at have fået sin egen sandkasse, han er vild med sand sand sand! ;).


Tusind tak til R's faster og fasters kæreste for det dejlige velduftende sand! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar