torsdag den 23. september 2010

Sensommer

Hvor er det dog dejligt at det ikke er så varmt mere. Nu har vi til gengæld fået en kæmpe mængde regn. Men hva' vi trængte vel til det. Planterne er ihvertfald glade!

Min purpursolhat som jeg flyttede fra kolonihaven for et par måneder siden har til min overraskelse blomstret med en enkelt blomst. Jeg troede faktisk først at den ville være kommet sig til næste år:



Mine solsikker blomstrer endelig, hvor jeg dog elsker solsikker.
Tagetes'ne står også stadig fine og det samme med isop. Det må jeg huske til næste år, det er godt med planter der blomstrer længe og finder sig i hvadsomhelst vejr:


Og nu holder jeg endelig af terassen. Den er jo lukket inde af tre mure, så i sommers var den aldeles ulidelig. Men nu er den perfekt, dejlig lun selv når det er lidt halvkoldt og rusk.
Min terasse á la syden:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar