fredag den 29. april 2011

Vi lever i haven

Så er vi rigtig i haven, hver dag og gerne flere timer.
R er vild med at hjælpe mig, jeg må faktisk kæmpe med ham om, hvem der skal have lugejernet. Kan man mon få dem i børnestørrelse.

Mine forældre kom på besøg og havde dette med - OG samlede det. R er jublende glad!

Det store projekt var at få sat denne rumdeler-hegn-skyggegiver-privatlivsgiver op. Jeg er SÅ superglad for den, og den klæder terrassen og haven. Og nu har vi et sted at sætte de to "hjemløse" hjørnet på solsejlet til sommer, når det bliver rigtig rigtig varmt.


Bedkanter om den nyudgravede køkkenhave, så græsset kan lære det

Det her projekt er jeg særlig stolt af. For det opfylder et behov jeg havde, samtidig med at jeg fik genbrugt noget, der var gået i stykker og ellers skulle være smidt ud, og jeg sparede penge.
Mit gamle tørrestativ er blevet til et espalier. Hvert fag er sat op med to kroge, så de er lige til at tage ned igen. Og jeg synes at det er som født til at være espalier!
Espalieret er til min brombær som anes at snige sig op til det nederste af det venstre fag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar