torsdag den 23. juni 2011

Så behøver jeg ikke mere i livet

- En skål himmelsk smagende Senga Sengana. Er stadig ikke blevet overbevist til at skifte til andre, selvom de nemt bliver skimlede. For det er de absolut mest velsmagende, kraftigst smagende og mest tilfredsstillende jordbær overhovedet – efter min mening. En eksplosion af rød sødsyrlighed i min mund, mums!
Planterne er arvet fra min mor, som fik dem af et familiemedlem, dengang hun selv flyttede hjemmefra.


– En stak bøger, en kande, frugt og god chokolade, the og et tæppe på det friske grønne græs

– En have der gør mig lykkelig. Jeg har fået jord nu, og med den køkken- og bærhave, legeplæne osv.
Men det var med krukkerne jeg startede, på en lille terrasse, og de har stadig en stor plads i mit hjerte. Vores terasse er meget varm og i læ, så middelhavsurterne trives som blev de betalt for det.




Jeg elsker mit liv, når haven er grøn :).

Faktisk mangler der kun familien på disse billeder, så er der alt, der gør mig lykkelig (arh ok, og min symaskine ;)).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar